Training Horeca&voeding

De leerlingen van de sector Horeca&Voeding hebben maandag 12 september een training gehad over het werken met de oven.
Behalve bakken kun je namelijk heel veel meer met een stoomoven! Zo hebben ze geleerd hoe je vlees kunt garen, eieren kunt koken en bakken en nog veel meer!
De leerlingen hebben van al deze producten een heerlijke maaltijd gemaakt.

Ander nieuws

Geslaagden: Gefeliciteerd!
Alle leerlingen die deze week hun eindgesprek hebben gehad, zijn geslaagd voor het diploma Praktijkonderwijs! Van harte gefeliciteerd allemaal! ...
Aanmeldweek
Wilt u uw kind aanmelden voor het schooljaar 2026-2027? Klik dan hier...